PW i solsken + uppsatsopponering!

Klockan ringde 06.30.. Gick upp, klädde på mig, åt lite frukost och begav mig sedan ut på 1 timmes powerwalk.. Idag var det kallt (ca 10 minus), men vad gör det när solen skiner?! Väl hemma förberedde jag dagens middag, duschade, tvättade en maskin tvätt samt fixade till mig! En effektiv förmiddag med andra ord, vilket gillas skarpt :)

Sitter just nu på stationen och väntar på tåget till Lund! Today is the BIG DAY!! Uppsatsopponering, vilket betyder att vi kommer att få vår "dom", både av andra studenter samt av examinatorn! Förutom en del stavfel och mindre upprepningar, som vi först upptäckt efter att uppsatsen lämnats in, så hoppas jag att där inte är mer att anmärka på!! Snälla läsare, håll alla era tummar och tår för att vi blir godkända :) :)

Trevlig tisdag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0