Tisdag - självstudier - promenad i solen :)

Hej hopp gummisnopp!
 
Hoppas att allt är bra med er?? Med mig är det bra :) Idag känner jag mig på strålande humör! Solen skiner och det känns som att våren är påväg, hoppas!
 
Idag har jag en självstudie dag, vilket betyder plugg på hemmplan. Igår var det introduktion för den ALLRA SISTA KURSEN PÅ SOCIONOMPROGRAMMET! Uppgiften på denna kurs blir att skriva en interventionsplan. Igår fick vi individuellt välja ett case och utifrån det ska vi sedan komma på en lämplig intervention (insats) och argumentera för den med hjälp av forskning, kurslitteratur och lagrum. Vi ska använda alla våra kunskaper från tidigare terminer i denna uppgiften! Det kommer bli tufft.. Men har jag klarat allt annat på denna utbildningen, så ska jag ro iland detta arbetet också :) :) Förutom plugg har jag även hunnit med en promenad med sara och Xena! Var ute och traskade i 1 timme och 20 min, underbart :)
 
Nu ska jag promenera med min fis och därefter hoppa i duschen! Ikväll väntas det mys med mina tjejer hemma hos Sara :) Middag och härligt sällskap tackar jag aldrig nej till <3 <3 <3
 
Trevlig tisdag allesammans!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0