30 Maj och färdig socionom :) :)

Idag fick jag beskedet att jag blev godkänd UTAN KOMPLETTERING på min interventionsplan! jag blev så glad och fruktansvärt stolt över mig själv på en och samma gång! Var nära på att hoppa på examinatorn och ge henne en stor kram, men jag hejdade mig ;) jag kan inte förstå det själv.. tror fortfarande inte att det har sjunkit in! Ja, jag är färdig socionom, men tror inte att jag fröstår förren på själva examensdagen?!
 
Efter 3,5 år på Universitetet och mycket svett, tårar, ångest, lycka, glädje, panik, nervositet och hög puls är jag ÄNTLIGEN FÄRDIG SOCIONOM!! Fy fan vad underbart :) :)
 
Firade lite smått med älsklingen genom att äta en god plankstek och dricka ett glas cider ikväll <3 Förutom alla vänner och släkt som har stöttat mig igenom utbildningen, så är Jimmy faktiskt den som har fått stå ut med mest ;) Man kan säga att han har fått agera "slagpåse" under de värsta stunderna under utbildningen! Slagpåse är kanske fel ord, men han är den som har fått vara hinken när jag har behövt kräka av mig och bara vara allmänt irriterad och arg på ALLT som inte velat gå som jag vill! han har aldrig någonsin uppvisat ett irriterat beteende tillbaka, utan bara tagit emot allt skit och hoppats på att jag lugnat ner mig, vilket jag också gjort!! :) Ett stort tack till min underbara sambo och bästa vän, Jimmy, för att du alltid finns där för mig <3 <3 <3
 
Idag går jag och lägger mig med ett leende på läpparna!!
 
:) :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0