Danmark är vinnare av Eurovision 2013

Idag hade jag och Sara planerat in en Eurovision kväll hemma hos oss, liksom för att fira att hon tagit examen och för att jag har fått jobb över sommaren som biståndshandläggare :) Jag är såå lycklig och glad över det och tänker berätta mer om det en annan dag, då jag har så mycket att säga! I alla fall så slutade det med att jag, Sara, Jimmy, Jennie och Johan kollade på Mello här! Helt spontant så kom J & J också hit på mat och annat gotte i soffan framför tv:n! Har verkligen haft en super mysig kväll tillsammans med er alla <3 Ni är underbara!!

Måste även säga grattis till Danmark som tog hem hela skiten idag :) En bra låt, som jag alldeles säker kommer att ha på min spotify lista inom några dagar ;)

Nu kallar sängen! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jennie

Myspys :)

2013-05-19 @ 11:55:37
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0