Fredagen

Ikväll har jag gjort en rolig grej :) Jag har bokat en resa upp till Stockholm i Augusti!! Då ska jag och Celie hälsa på våran (troligtvis efterlängtade!!) Fanny :) Ohh, vi kommer ha så mycket roligt att berätta för varandra då!

Annars ikväll, så har jag och Jimmy kollat på Lets Dance och syndat godis! Har min "ätardag" idag, och den var efterlängtad! Blev lite blandgodis och några less fat chips. Maria åkte ur tävlingen idag vilket betyder att Oskar och Markoolio är i final nästa vecka :) HEJA OSKAR!!

Nu ska jag snarka 7 kvart i timmen. Lär behövas då klockan ringer 05.00 :S Dags för den årliga loppisturen till Esplanaden! Tur att vi har sällskap av fina Jennie och Johan :) Blir alltid roligare när man är fler!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0