Min interventionsplan + framtida veckor :) :)

Nu tror jag faktiskt att jag har skrivit mitt sista ord på min interventionsplan.. Har haft hela etikavsnittet hängandes över mig i några dagar och jag har inte kommit till skott och skrivit klart det! Men idag satte jag mig och skrev klart det på 1 timme och nu är min plan komplett :) Har skrivit under alla delarna och är nöjd med mitt arbete. Jag hade sedan tidigare avsatt morgondagen för plugg, vilket är bra då jag insett att jag måste göra alla finjusteringar imorgon! Ska kolla igenom så att jag verkligen har använt mig av all obligatorisk litteratur, kolla så att alla referenser i den löpande texten överrensstämmer med de jag skrivit upp i slutet samt ta bort alla onödiga ord och meningar. Känns faktiskt lite konstigt att jag är klar med planen.. Den jag har arbetat med i stort sett varenda dag i över 1 månad. Jag har alltså skrivit klart mitt sista arbete på socionomprogrammet!! Vilken lättnad! Nu hoppas vi bara på att jag inte får någon komplettering.. Skulle jag få det (vilket jag tror, då det är ganska vanligt att man får det) så håller jag alla tummar och tår för att den inte är STOR och att jag kan klara av den på någon timme :) :) Hoppas Hoppas!!!
 
Det är inte heller ovamligt att jag går runt med en nervös känsla i magen varenda dag ;) Har så mycket roligt att se fram emot framöver, så det är inte konstigt att jag är pirrig i kroppen just nu! Såhär ser mina kommande dagar och veckor ut:
 
22/5-2013
 
Publicering av interventionsplanen senast klockan 09.00
 
Möte i Eslöv angående mitt jobb som biståndshandläggare i sommar?
 
Utmaningarnashus med klassen 12.00 :) :) 
 
25/5-2013
 
Loppis på Esplanaden med jennie och Johan :) Den dagen hoppas vi på extra fint väder och att vi får sålt mycket så att man slipper asa på sakerna igen!
 
30/5-2013
 
Detta är kanske inte speciellt roligt, men denna dagen har jag min ALLRA SISTA EXMINATION på socinomprogrammet :) Det är helt klart värt att fira! denna dagen får jag också reda på om jag får några kompletteringar på min plan!
 
1/6-2013
 
Examens + 30 års fest :) Det säger väl allt?!!! Wiihhoo!
 
5/6-2013
 
Dagen med STORT D :) Denna dagen tar jag examen!! Vi ska befinna oss i Universitetshusets aula (17.30) och jag kommer ha både Jimmy och Pappa med mig <3
 
Strax därefter (runt 19.00) beger jag och Jimmy oss hem till celie på examensfest! Självklart vill vi vara med och fira henne <3 <3 <3 Whoop whoop!
 
6/6-2013
 
Bakfulla??!
 
15.00 väntas grillkväll och femkamp med Jimmys släkt hemma hos Bertil :)
 
7/6-2013
 
AVSLUTANDE EXAMENSFEST MED KLASSEN + ANHÖRIGA PÅ MEJERIET :) Vi har hyrt mejeriet hela kvällen, vilket innebär att vi (studenterna) kommer att vara där 19.00 för att avnjuta en trerätters och dricka gott! 22.00 är det fritt fram för anhöriga att komma och fira detta med oss! Jag har redan bjudit in vännerna som ska fira tillsammans med mig <3 <3 <3 Jag är så glad för att ni alla kunde komma!!
 
8/6 + 9/6-2013
 
Bakfulla??!
 
En LEDIG HELG som antagligen kommer gå i lugnets tecken!!
 
10/6-2013
 
Börjar troligtvis mitt sommarjobb denna dagen :) SPÄNNANDE!!
 
 
Såhär ser mina kommande veckor ut! Som ni ser så har jag massor med roliga saker som väntar mig vilket gör det helt omöjligt att inte gå runt med ett leende på läpparna hela tiden :) Just nu känns livet så himla bra och jag är oerhört lycklig!! Allt kan bara bli bättre nu :)
 
Dags att göra iordning sig inför jobb! Puss och kram skumbanan <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0