Nu är min IVP publicerad!! :) :)

Idag har en STOR sten släppt från hjärtat! Jag har nu publicerat min interventionsplan och nu finns det ingen återvändo! Ingen mer chans att läsa igenom och redigera.. Nu kära läsare får ni hålla alla era tummar och tår för att jag blir godkänd :) :) Den 30/5 får jag beskedet.. Är redan nu nervös!!
 
Ikväll har jag och Celander haft en liten myskväll med Becciz hemma hos henne :) Hon kom hem från sin utlandsresa i söndags, så idag fick det bli en dejt med mina godingar!! Fick ett jätte fint armband i present också, tack snäckan <3 <3 <3 
 
Nu ska jag alldeles strax krypa i säng! Måste vara utvilad inför morgondagen :) 12.00 ska jag befinna mig på Utmaningarnashus i Malmö! dags för klassen att visa vad vi går för! På kvällen blir det en cider eller två på Stortorget :) :)
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0