Utmaningarnashus med klassen :)

Igår var jag och cirka 30 andra studenter på utmaningarnas hus :) Jädrar vad skoj vi hade! Jag har hört av andra att där är jätte roligt så jag hade en del förväntningar redan innan! Jag blev positivt överraskad i alla fall :) Det hela påminner om fångarna på fortet med olika "celler" man ska klara av! ITill höst, när cellerna är förnyade hade det varit såå skoj att dra ihop ett gäng och sticka dit och tävla ;) Någon som redan nu känner att de vill hänga på?

Efter tävlingarna stack vi hem till Celie och slappade.. Vi var ju helt slut båda två, haha! Senare bjöd hon mig på middag: färsfylld paprika med sallad, sjukt gott! 20.00 stack vi in till Lund och Herkules där vi sedan väntade in alla andra studenter! Ca 20 st var vi som tillsammans satt och tog ett glas öl/vin/cider och firade att vi alla blivit klara med vår interventionsplan!! :)

Ett stort tack till alla underbara klasskompisar för denna roliga dagen med er!! Minnen för livet <3


Kommentarer
Postat av: pappa

Oj,de va mej en färgglad tröja :-)

2013-05-23 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0