Dagens träning :)

Ännu en dag till ända. Men vad gör det när det är fredag imorgon?!! 😃 Efter jobb blev det 15 min på crossen och 45 min blandad styrka, härligt! Idag var det alls lika jobbigt som i tisdags 👍 Crossen kändes lätt och styrkan rolig! Brände dock inte lika många kalorier som vanligt då det blev för mycket "vila" mellan övningarna i form av snack med bland annat Rebecca och Helene ☺️ Men jag är nöjd ändå! Nu ska jag krypa ner bredvid Jimmy och hoppas på att jag är lite utvilad imorgon (även om det krävs en längre sovmorgon för det)! Fredagen kommer att bestå av jobb till 16.30 följt av en mini afterwork på några timmar, för min del. Sist men inte minst fredagsmys tillsammans med mitt hjärta ❤️ Godnatt! 



Black woman today


Trots en del överflöd (av fett!!) kan man ändå skymta lite muskler 💪 😃 Ps: Det är inte min mage som sticker ut, utan linnet som är av ballongmodellen 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0