Julafton :)

Igår var det julafton på jobb :) :) När det blev klart att jag fick tjänsten så fick jag beställa hem lite saker till mitt kommande kontor, skit kul! I denna omgången beställde vi också en skinmapp som jag ska ha med mig när jag går på hembesök. I mappen ska det exempel finnas block, pennor, broschyrer som inriktar sig på olika saker samt blanketter! Man behöver alltså inte kånka med sig sin väska, utan det ska räcka med skinmappen :) I nästa omgång ska det beställas en "korktavla" att sätta upp viktiga lappar på samt dator, skrivare, telefon och headset! Undrar när jag får mitt egna kontor...? 





Kommentarer
Postat av: pappa

Gud,vilka tråkiga "julklappar"..Wow så effektiv du ska vara,du ska först "håla" ett papper,sen "häfta" det,sen "tejpa" det,sen slänga det i "papperskorgen"
Haha...

2013-11-09 @ 09:29:55
Postat av: Sara :) :)

Haha! Du är rolig :) Det handlar ju om att man får alla saker till sitt kontor så att man slipper springa runt och låna av andra osv.. Jag har mina egna saker nu! :)

2013-11-09 @ 10:09:42
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: pappa

På Måndag hör man i korridorerna "Är det nån som har sett min tejphållare?" och "Konstigt,min papperskorg är borta!!"..

Haha :)

2013-11-09 @ 10:17:59
Postat av: Sara :) :)

Meeeen!!! Nää! ;)

2013-11-09 @ 10:22:01
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0