SIS 27 år + dagens träning :)

Denna dagen har verkligen gått i ett! Först jobb till 17.00 följt av ett styrkepass på gymmet mellan sex och sju. Idag var jag inte lika energifylld som jag brukar vara på gymmet 😕 Tror att det kan vara en kombination av huvudvärk (som för övrigt kom och hälsade på idag igen) och lite mat? Åt en väldigt lätt lunch bestående av lite ärtsoppa och ett knäckebröd.. Det har inte heller blivit någon reda med fika/mellanmål i eftermiddag. Brände mindre kalorier än vanligt vilket jag tror tyder på mindre puls = inte lika hård träning! Fast en förbränning på över 500 kalorier ska jag, trots allt vara nöjd med 👏


Innan klockan slår tolv vill jag även passa på att gratulera världens finaste SIS på hennes födelsedag!! ❤️ Nu är vi båda 27 år, så tack för att jag slipper vara ensam om det 😉 

Hipp Hipp Hurraaaa på din dag 🎈🎉







Kommentarer
Postat av: Celle

Naw tack gumman! De e minsann en riktig het brud den där med gris huvudet:)

2013-11-20 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0