Dagens träning + ny jacka :)

Idag efter jobb blev det en powerwalk i det sköna vädret :) Fick sällskap av fina SIS i lurarna halva vägen vilket underlättade powerwalken enormt ;) 



Jag har förresten glömt att visa er vilken snygg midjekort jacka jag köpte på Vila igår :) Det är en så kallad "inomhus-jacka" och jag älskar den! Var dock skeptisk till kragen till en början då jag tyckte att den hade för mycket "biker" stuk? Men efter att ha velat läänge och haft Jimmy som smakråd så blev det att jag köpte den ändå :) Har ju velat ha en sådan jacka länge nu! 


Nu ska jag förbereda mig inför sängen.. Tvätta av sminket, packa jobbeväskan och ladda kaffekokaren! Sov gott alla fina <3 

Ps: är texten i olika typsnitt i era telefoner/datorer också, eller är det bara hos mig som texten skiljer sig åt mellan styckena? 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygg jacka!!!!!
Ja texten har olika typsnitt i inlägg o stycken! Skumt!!!

2013-10-07 @ 23:29:43
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Tack Jennie för din kommentar! :) Ska skriva till blogg.se och fråga varför det blir så? Skumt..

2013-10-08 @ 06:17:09
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Malin L

super fin jacka

2013-10-08 @ 09:18:04
Postat av: Angelica

Olika storlekar i olika meningar:-/ skumt
Håller med om snygg jacka:-D

2013-10-08 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0