Dålig dag..?

Dagen idag varit sådär.. Anledningen till det beror nog på att jag haft en stressig dag på jobb med massor av saker att fixa samt att det allmänt har känt som att "allt" gått emot mig idag.. Har ni också dagar då ni kan känna så? Jag var ute och powerwalkade ikväll och då gick jag rakt in i en gren som hängde ner, vilket gjorde ont! Det är tacken man får för att man försöker röra på fläsket när det är mörkt 😋 Sen så tappade jag duschslangen rakt på tån vilket gjorde ännu ondare!! 😕 Ja ni fattar? En dag med massor av saker som bara gått emot mig.. Men men! Jimmy lyckades i alla fall pigga upp mig rejält när jag kom hem! Såg en underbart fin, trestänglad orschide (stavas?) med massor av knoppar i fönstret ❤️ Tack älskling, du vet precis vad jag tycker om!! Nu ska jag förbereda inför morgondagen och sen dyka sängen.. Hoppas på att morgondagen blir mycket bättre än idag 😘 natti! 





Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fin den var :-)

2013-11-01 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0