Fotbollskväll i Arlöv :)

Visst blev jag på bättre humör och fick tankarna på annat ett tag.. Familjen Persson/Klang har en bra effekt på mig helt enkelt :P Idag blev vi bjudna på god mat och massor med gotte efteråt.. Självklart har det blivit mycket mys med lilla Timmo <3 Han har vuxit och blivit mer vaken sen vi såg han sist för 2 veckor sedan :) Tänk att han redan är tre veckor gammal.. Minns fortfarande Jennie och magen som igår ;) Tack vänner för en härlig fredagskväll med er!

Får även säga GRATTIS till svenska landslaget i fotboll som vann mot Österrike idag och säkrade sin andra plats i gruppspelet i VM kvalet!! Johan och Jimmy hade svårt för att INTE skrika när Sverige gjorde mål ;) Shhhh, tänk på Timmo! Ljudnivån blir ju en aning för hög när bollen glider in.. 

Nu ska jag dyka sängen så att jag orkar med tjejkvällen imorgon :) Natti! 

Jag och sötaste lilla Timmo 

Som sagt, rejält med gotte ;) 

Kan man bli mer söt? 

Zindra fick också vara med på ett hörn :) 

Våra män med sina bebisar ;) 




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi sista bilden :)
Tack för ert fina sällskap ❤

2013-10-12 @ 07:42:01
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: pappa

Haha,sista bilden..Det va riktigt roligt,nu är det väl ändå tid snart ;-)

2013-10-12 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0