Godmorgon Fredag!

Åh vad skönt att det är fredag :) Igår hade jag svårt för att komma upp från sängen.. Vaknade av att Jimmy puttade på mig och frågade om jag inte skulle jobba idag..? ;) Fick ta ett senare tåg och kom 20 min senare än vanligt. Men idag vaknade jag av första alarmet och steg upp då :) Så hann äta frukost i lugn och ro vilket känns som ett bra sätt att inleda fredagen på! Fredagarna på jobb brukar alltid vara lite extra bra. En kollega har ansvar för frukosten och detta går runt på oss alla. Vi brukar mumsa på goda bullar och grönsaker och stämningen är alltid lite extra bra när det är fredag :) Härligt! Ikväll blir det mys i soffan tillsammans med min man framför IDOL :) Älskar våra fredagar tillsammans!! Hoppas att mina läsare får en härlig dag <3 






Kommentarer
Postat av: Jennie

Vill ha dina underbara ögonfransar!

2013-10-18 @ 09:53:23
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Tack fina! Dock ser de nog större ut än vad de är med tanke på fotoeffekten ;) Fast med en bra ögonfransböjare och en bra mascara kommer man långt!

2013-10-18 @ 12:32:41
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0