På väg till jobb!

Idag var det riktigt segt att stiga upp 😳 Låg och drog mig 10 minuter för länge, vilket resulterade i att jag fick stressa mot slutet. Tisdagen brukar alltid vara den värsta dagen på veckan enligt mig! Tröttheten efter en fullspäckad helg brukar då göra sig påmind. Kom i säng vid 22.30 igår, men hade jag fått välja så hade jag velat sova senast 22.00.. Hoppas att jobbedagen går snabbt! Vid 18.00 blir jag upphämtad av Becciz i Kävlinge och då beger vi oss till Malmö, hem till Sara & Mange 😃 Gillar skarpt våra träffar, som vi faktiskt är duktiga på att ordna tycker jag! 

Idag har jag på mig mina gröna jeans och en svart, lång finstickad tröja! 


Hoppas att mina läsare får en trevlig tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0