Bachelor of science in social work!

Igår fick jag hem mitt "bevis" på att jag tagit mig igenom 3,5 år på socialhögskolan och nu är färdig socionom :) Kändes så jävla bra! Detta pappret har jag väntat på hela sommaren. För även om jag vet att jag tagit examen och är socionom så är det alltid en bekräftelse att få det på papper i handen :) Funderar på att rama in själva "diplomet", eller vad man nu ska kalla det! När jag praktiserade i Helsingborg var det en som hade ramat in det och hade det hängandes på väggen på kontoret! Hur som helst så är jag så stolt över mig själv för att jag tog tag i mitt liv och började plugga! Nya dörrar kommer att öppnas och möjligheterna att få jobba med det jag drömmer om kommer att komma en dag :) Jag har utbildningen med mig, och det kan ingen någonsin ta ifrån mig!

Med det sagt hoppar jag på tåget till Lund! Trevlig torsdag allesammans :)


Kommentarer
Postat av: helena

Grattis ännu en gång!! :)

2013-09-12 @ 09:56:32
Postat av: Jennie

Du är så grym =)
Klart du ska rama in det! Kan vara en trygghet för kommande klienter med att se att du genomgått examen ju!

2013-09-12 @ 12:05:06
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Tack söta ni :) :) Japp, tror bestämt att det får bli en inramning!

2013-09-12 @ 19:15:03
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0