Dagens träning - Powerwalk :)

Idag behövde jag verkligen komma ut på en powerwalk! De sista timmarna på jobb har jag lagt energi på saker som jag inte borde, vilket resulterat i alldeles för mycket huvudbry! Är så trött på att behöva "jaga" människor och gång på gång visa dem vad de betyder, för att sen aldrig få något tillbaka.. Har sagt till mig själv att jag ska strunta i dessa människor och enbart fokusera på de som ger mig positiv energi tillbaka. Men åter igen, det är inte så lätt.. Jag vill ju betyda lika mycket för andra som de betyder för mig.. Varför är den ekvationen så svår att få ihop ibland? Tack bloggen för att du låter mig kräka av mig här ibland :P

Är nöjd med dagens powerwalk i alla fall :) Har börjat titta på min puls när jag tränar, vilket är väldigt peppande! Av cirka 59 minuters promenad befann jag mig i "rätt" pulszon 56 minuter av dem :) Det betyder att jag i alla fall håller ett bra tempo, baserat på mig och det jag klarar av :) Nu ska jag mata min hungriga mage och därefter ta mig en varm dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0