Långt vs kortare hår!

Förr, när jag var yngre hade jag alltid kortare hår och kortare lugg.. Älskade min sidlugg! En dag bestämde jag mig för att låta håret växa för att känna på hur det var att ha jämnlångt. Jag trivdes i det och framför allt var/är det bekvämt. Nu behövde jag inte längre platta luggen och spraya en massa för att den skulle hålla sig på plats ;) För 1,5 år sedan bestämde jag mig för att klippa av mer än 20 cm på håret och valde också att klippa en snedlugg igen! Men tror ni att jag fick rätt på håret? Nix.. Fick aldrig till den där korta tuffa frisyren igen och den fina snedluggen som jag suktat efter blev bara ett stort skämt! Hur kommer det sig att man inte kan få till det på samma sätt som man hade det förr?! Aja, nu har jag lång lugg och längden på håret gillar jag, så nu får det vara såhär.. Ett tag i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0