Lördagens trevligheter :)

Gårdagen bjöd på massa trevligheter :) Först var vi bjudna till min kusin Oliver för att fira att han fyllt 20 tidigare i sommar. Verkligen en trevlig eftermiddag/kväll med släkten! Därefter åkte Jimmy till sina vänner i Lund och jag åkte hem till min Fis :) Strax efter hemkomst fick vi sällskap av fina Becciz <3 Lite Ahlgrens bilar, te och prat om allt mellan himmel och jord får summera vår kväll igår :) Tack för sällskapet och timmarna med dig vännen!!

Idag ska jag bara vara hemma och pula i lägenheten hela dagen.. Ska försöka få iordning nått sånär på nedanvåningen och städa av! Hoppas även på att hinna med ett pass på gymmet och veckohandling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0