Tisdag 10/9

Vilken positiv energi jag fick efter träningen igår :) PMS humöret som jag känt av tidigare på dagen, var som bortblåst efter att jag hade fått lyfta lite vikter! Har lite träningsvärk idag. Min tanke var nog att jag inte skulle kunna röra mig idag. Vilken tur att jag tog det lite extra lugnt, så att jag slipper sitta med smärta på jobb hela dagen :P

Idag har jag på mig min nya ring :) Även den med en uggla! Haha.. Jimmy börjar nog undra där hemma.. "Titta älskling, jag har köpt en ny ring". Han svarar: "med ännu en uggla på, haha du måste vara besatt" ;) Besatt är jag ju inte, men jag dras automatiskt till smycken med ugglor på! Sålänge man inte kombinerar både halsband, armband, örhänge och ring på samma gång, då det finns en risk att det blir "för mycket", så tycker jag att det är super fint :)

Tisdag idag och jobb till 17.00.. Idag ska jag laga tacos till oss medan Jimmy ligger i soffan och slappar framför fotbollen :) Blir nog ingen träning idag.. Vilar upp mig tills imorgon då det troligtvis blir ett pass på gymmet igen :)

Trevlig tisdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0