Tisdag 3/9

Nu märks det verkligen att vi går mot kallare tider och höst :S Ush! Är inte alls speciellt intresserad av att trava runt i regn, blåst och kalla vindar.. Jimmy sa igår innan vi la oss att det känns lite extra tråkigt för tillfället då vi inte har något att se fram emot i höst/vinter. Tror att han mest syftade på att varken han eller jag har någon ledighet framför oss som exempel skulle kunna innefatta en resa utomlands! Men men, precis som det alltid gör på sommaren så kommer alla veckor och månader under hösten/vintern också att försvinna snabbt och rätt som det är så har vi en härlig vår/sommar framför oss :)

Sitter just nu på tåget påväg till jobb! Hoppas att denna dagen flyter på och att jag snart är hemma igen.. Känner mig oerhört trött, så det blir garanterat sängen ikväll efter att IDOL har slutat vid 21.00.. Känns som att jag har förlorad sömn att ta igen!

Trevlig tisdag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0