Vår söndag

Det blev som sagt en tur på Eslövs marknad idag. Jag är kräsen när det gäller marknader och har min favorit som är i Hörby! Marknaden i Eslöv var inget att hänga i julgranen :( Hittade endast en leopard mönstrad halsduk.. Inte ens marknadsnougaten var god! Nä.. Inget jag längtar efter nästa år precis.. Efter marknaden begav vi oss till Lutz. Åt en god middag där och hämtade klädställningen. Körde tillbaka till Kävlinge igen, hämtade Zindra och körde till skogen i Furulund :) Så glad hon blir när hon får springa i skogen! Det värmer mitt hjärta <3 Lämnade av Zindra hos Mamma och Lars och sen körde vi inom ICA och veckohandlade.. Det var typ vår söndag! Nu ska jag föna håret och sen krypa ner hos min älskling.. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0