Min långfredag :)

Får börja med att säga TACK för alla era grattis- och lyckoönskningar! Vi är så glada och sprudlandes lyckliga över lilla bebis i magen ❤️ Det är verkligen på "riktigt" och i september blir vi föräldrar! 

Åh.. Jag kan verkligen ligga och stirra mig blind på ultraljudsbilden 😍 Tänk att denna lilla varelse befinner sig i mig just nu. Sparkar och viftar med sina armar.. Så overkligt och ändå såå sant!! Några enstaka gånger har jag känt något inom mig som jag inte gjort tidigare. Det beskrivs som "fladder" eller fjärilar i magen. Tidigare idag kändes det som att något nuddade mig invändigt.. Lite obehagligt och ovant på något sätt,  men jag lär vänja mig vid känslan antar jag ☺️ 

På tal om något annat. Idag har jag varit precis så effektiv som jag orkat denna lediga fredag! Började dagen med en morgonpromenad med hundarna. Vi passar Wilma hela påskhelgen då Mamma och Lars befinner sig på festligheter uppåt landet 🎉


Efter promenaden blev det mysfrukost framför tv:n och sen plock och fix i hemmet! 13.00 hämtade Becciz mig 😃 Det blev en 6 km promenad följt av knäckefika hos henne. Tack för ditt sällskap idag vännen ❤️ 


Nu ikväll har vi kollat på Lejonkungen och därefter Lets Dance! En riktig mysfredag tycker jag ❤️ Som vanligt somnade jag i soffan i en timme och blev väckt för 30 min sedan.. Vissa kvällar (läs många) är jag ett skit tråkigt sällskap!! Haha.. 😜 snark snark.... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0