När två ska bli tre <3

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Obeskrivlig lycka ❤️ I september kommer denna lilla bebis till oss! 


Det har fram tills idag känts så overkligt.. Jag har inte direkt haft några jobbiga gravidsymtom och jag har mest känt mig plöfsig och tjock. Men idag fick vi det bekräftat 😍 När vi fick se huvudet och ryggraden först av allt blev jag helt tårögd! Jaa, där har vi en liten bebis!! När bebisen kom upp i profil så sa hon "Nämen, har ni sett något sötare" hihi.. BF har tidigare varit 16 september och idag blev vi flyttade en dag, till den 17 september. Jag som hade hoppats på att bli flyttad två veckor bak 😜 

Så nu har man gått gravid ett tag.. Har vetat om graviditeten i lika många månader/dagar som jag inte har rökt! I tre månader och sex dagar har vi vetat att bebis finns i mig.. Vad jag tänker/känner kring rökningen får komma i ett annat inlägg! 


Nu ska vi mysa ner oss i soffan och bara njuta av tanken att vi ska bli föräldrar!! Kanske slinker en och annan godisbit ner i magen till bebis också 😉

Lite uppdate: 

Haha, känns som att jag glömmer berätta massor med saker.. Vi har ju sedan tidigare bestämt oss för att inte ta reda på könet. När vi kom in idag sa jag direkt att vi inte ville veta. Bebisen ville inte alls visa upp sig nämligen. Den "satt" på sitt kön så det var i stort sett omöjligt för oss att få se.. Så det kändes ju bra 😃 Vi skulle ju blivit väldigt besvikna om vi bestämt oss för att ta reda på könet och att det på något sätt inte gått.. 

Efter ultraljudet körde vi och lunchade och därefter gjorde vi vårt första besök tillsammans i en barnaffär, i hopp om att förstå oss på alla vagnar! Haha.. Favoriten just nu är Emmaljunga med svängbara (stora) hjul framtill 😃 Spännande att se vad vi bestämmer oss för längre fram! 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: beccizzzzzzz

Lycka!! Grattis älskade vän till dig & Jimmy! ❤️ jag vet hur mkt ni längtar efter bebis (me too!) & bättre föräldrar kan bebis inte få! 😊 Ser fram emot september månad!! 👍😘 pussar o massa kärlek ❤️❤️❤️

2014-04-17 @ 20:21:54
Postat av: beccizzzzzzz

Lycka!! Grattis älskade vän till dig & Jimmy! ❤️ jag vet hur mkt ni längtar efter bebis (me too!) & bättre föräldrar kan bebis inte få! 😊 Ser fram emot september månad!! 👍😘 pussar o massa kärlek ❤️❤️❤️

2014-04-17 @ 20:21:55
Postat av: Anna

💕💕 än så länge har vi bf samma dag! Hihi
Underbart! Njut o ta tillvara på tiden nu!! 😊😊

2014-04-17 @ 21:11:54
Postat av: Jessica

Grattis än en gång till Er :-) önskar Er all lycka och du kommer bli en underbar mamma :-)

2014-04-17 @ 21:12:35
Postat av: helena

Grattis igen till er!! Så himla kul :)

2014-04-18 @ 06:15:40
URL: http://rusca.blogg.se
Postat av: Angelica

Grattis! Vad kul! :)

2014-04-18 @ 06:42:40
URL: http://tjockisfajten.blogg.se
Postat av: Maria

Vad kul! Grattis:)

2014-04-18 @ 07:30:43
Postat av: Jennie

Så underbart! Det är så spännande och jag minns känslorna och tankarna jag hade varje dag.....undra vem det är där inne, pojke/flicka! En spännande väntan och nyfikenhet ❤️

2014-04-18 @ 12:59:50
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Anna

Stort grattis till er :)

2014-04-18 @ 13:56:33
Postat av: Jenny

Ååå vad roligt, grattis till er :)

2014-04-18 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0