Shopping :)

Igår var jag på jakt efter en vårjacka där både jag och magen kan få plats. HM har en mammajacka, där storlek M satt för tight över brösten och nästan var för stor i övrigt. Storlek L var tyvärr slut. Får kanske ta och beställa en via nätet och hoppas på att den passar?! Jag fick i alla fall handlat lite annat smått och gott igår 😃 Allt är välbehövligt! 


Mjukis/träningsbyxor från HM 199kr

"Chinos/prasselbyxor" (mamma) 199kr


BH:ar från HM (älskade T-shirt bh!!) 149kr st. Mina bröst har växt cirka två storlekar sedan jag blev gravid 😳 Nästa som jag köper får nog bli amnings bh:ar! 

Tights/strumpbyxor från HM 79kr/2 pack och sminkborttagningsservetter

Japp, jag får i alla fall fortsätta min jakt efter en vårjacka! Nu ska vi käka lite frukost och därefter beger vi oss till Helsingborg på äventyr 😜



Kommentarer
Postat av: Anna Amanda Isabell

Så roligt med shopping! Jag får oxå fylla på snart!
Kläderna börjar bli för små 😊
Hoppas vi kan ses snart igen!! 💕

2014-04-21 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0