Fredagen 29/8-14

06.30 gick det inte att ligga kvar i sängen längre. Jag har så ont i höfterna och det riktigt "bultade" på båda sidor när jag låg och vred mig för att hitta en bra sovställning. Vi gick och la oss strax efter 24.00 igår, men har tyvärr inte sovit särskilt bra under natten. Tre toalettbesök mellan 24-06 samt smärta vid vändningar. Ush, vad jag gnäller.. Jag vet! Men jag hade så gärna velat få en hel natts sömn utan kissepauser och smärta just nu 😳 Antar att lördagen får gå i lugnets tecken.. Mycket vila och förhoppningvis lite sömn! 

Dagen igår spenderades med vänner! Först blev det en lunchdejt med Paulina, Johanna och deras små söta bebisar 😍 Både Elmer och Mirella är födda i mars månad! Paulina hade ordnat med en god bullfika 😋 Tack för några trevliga timmar med er! Vid 16.00 blev jag upphämtad av Jimmy. Dags för fredagsmys med Mange & Sara ❤️ Vi blev bjudna på en god fläskfilégryta, bulgur och sallad. Till efterrätt mumsade vi i oss en chokladbrowney med jordgubbar och grädde + lite kaffe! Till sist blev det lite spel, först "absolut överens" följt av "Rapakalja bild" 😃👍 Så kul! Tack kära vänner för god mat, härliga samtalsämne och underbart sällskap!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0