Slingor + baktisdag :)

Igår var jag hos Nathalie på Peter Klippare här i Kävlinge och blev fin i håret! Jag har tidigare gått till både Salong Holst och till Klippt & Skuret, men måste säga att ingen slingar så "proffsigt" som Nathalie 👍😃 Sist jag var där la vi i 1/3 mörka slingor, men denna gången la vi bara i de ljusa i botten. Vill inte bli "mörk" i håret inför höst/vinter utan tycker om att vara lite ljus då. Blev super nöjd, som vanligt! 👏 Dock är håret alltid lite extra ljust i 1-2 veckor efter slingorna, vilket lägger sig! 



Idag har jag haft bästis på besök, härligt när det blir spontana träffar! Bestämde oss för att baka havreflarn och syltkakor 😋 Sagt & gjort! Blir en dejt med henne imorgon också då vi ska baka ännu mer gott! Vi får ju fördriva dagarna på något sätt och vad är bättre än att göra de tillsammans? Sen så är det ju alltid bra att ha lite gott hemma när man får kaffebesök! 




Kommentarer
Postat av: Mor

Mmmmm vad gott. Risken är ju att du får måååånga kaffebesök <3

2014-08-20 @ 00:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0