Tisdag och onsdag 12-13/8

Igår spenderade jag några timmar tillsammans med Celle 😃 Först blev det ett runda på Babyringen (stammis?) och därefter körde vi vidare mot Svedala och Aggarp! Köpte med oss en fläta som vi mumsade på och lekte/kelade med Moffe och Nettans valpar ☺️ Man smälter så söta de små liven är, endast 7 veckor gamla! 

En super mysig tisdag ❤️ 






Idag har jag gått på halvfart.. Zindra har blivit klippt i förmiddags och nu i eftermiddag har jag varit hemma hos Diana på fika och kaffe! 😃 Det är cirka två år sedan vi träffades, så de var verkligen på tiden! Jag har även hunnit bli getingstungen på fingret (ja, min getingfobi är ännu värre nu) och vilat några timmar på soffan.. En soft dag helt enkelt! 




Kommentarer
Postat av: Celle

Aw ja smälter över valparna! Så fina, o en mysig dag med dig! Så fin fisen blev!! ❤️

2014-08-13 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0