Mys med vänner <3

Igår hade jag och Alvin en super mysig dag tillsammans med Anna och Hampus 💙 Det blev mycket bebissnack (såklart!) och massa mys med våra små prinsar! Vi lyckades även få grabbarna att somna samtidigt och dessutom sova lika länge, 45 min! 😋 




Idag har det varit en minst lika mysig dag.. Sara och Ellion kom för att joina mig runt 12.00 och mamma dök även hon upp på lunchen 😃 Är så tacksam för alla fina människor/vänner jag har runt mig! Lycka att få dela vardagen med er ❤️


Nackträning pågår 👏💪



Söta lilla Ellion gillade Alvins gym 👍

Kvällen har jag spenderat tillsammans med mina killar i lokalen! Vi har ju massor att förbereda inför dopet så det var tur att vi kunde få nycklarna redan ikväll! En dag kvar, sen smäller det! 😁 Jag är allt lite nervös.. Första gången man anordnar ett dop och även Alvins första fest, så då är ju kraven höga! Hihi 😍 

Natti natti! 

Kommentarer
Postat av: Celle

Det är så mysigt med våra träffar, både ja o ellion längtar till imorrn då världens finaste Alvin döps!! Puss från moster o bästis💙❤️

2014-12-05 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0