Dagens Sara :)

Marinblå, knälång klänning från Åhléns :) 

Förra månaden shoppade jag inte ett enda klädesplagg.. Vet inte när det hände sist! Det resulterade i några sparade tusenlappar, vilket alltid bra 😃 Fast denna månaden tänker jag inte vara lika "duktig"! 😜 Är sugen på lite nytt och framförallt någon ny klänning! 
Trots ett shoppingsug efter nya klänningar, måste jag hålla i mina pengar minsan! Turkietresan på 3000kr ska betalas denna månaden.. 💸 💰 

Förresten, har jag berättat hur mycket jag längtar dit?! 9-16 maj befinner jag mig i Turkiet tillsammans med mina underbara tjejer Sara & Becciz 😎 🌴☀️ Kommer bli en toppen resa på alla sätt och vis! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0