Datenight hos Becciz <3

Ikväll har jag haft datenight tillsammans med två av mina favoriter ❤️ Vi träffades hemma hos Becciz vid 16.00 och blev bjudna på både god thaigryta och efterrätt på det 😋 Mums! Därefter blev det fortsatt snack i soffan samtidigt som jag fick en "skön" massage av Sara i min nacke.. Vaknade tyvärr upp med nackspärr imorse 😕 vilket hon lyckades råda bot på, ett tag i alla fall! Tack älskade vänner för kvällen med er, ni är underbara!! 




Förresten, är bara tvungen att dela med mig av detta 😃 Mamma och Lars befinner sig just nu i Thailand och det är så roligt att se vad de lagar för gott där nere! Idag fick det bli hemmagjorda semlor som de avnjöt nere vid poolen!

👍 Härligt! 



Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen och sen dyka sängen! Hoppas att mina läsare haft en bra helg 😃 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0