Lydig liten voffsing ;)

Jag måste bara berätta en rolig sak som hände här hemma igår. Jag la som vanligt upp Zindras mat i matskålen och plockade fram en bit köttbulle från kylen att stoppa Zindras medicin i. Jag gav henne medicinen och gick upp på ovanvåningen för att föna håret och borsta tänderna. Efter alla måsten hoppade jag i sängen och somnade gott vid 22.00. Imorse när Jimmy vaknat gick jag in till honom. Han berättade att Zindra igår hade haft konstiga ljud för sig i köket. Till en början blev jag orolig och trodde då att något hade hänt. Jimmy berättade vidare att han efter ca 10 min av konstiga ljud var tvungen att gå ut i köket och kolla.. Jo, vem ligger där 2 meter från matskålen och morrar/gnyr över att JAG glömt säga varsågod till henne 😃 haha.. Såå sött! Jag hällde upp maten vid 21.30 och vid 22.00 fick hon äntligen sitt varsågod 😜 

Söta, underbara & knäppa vovve!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe aww så sött!

2014-02-27 @ 07:10:53
URL: http://rusca.blogg.se
Postat av: Mor;)

Naaaawww, mormors fis <3

2014-02-27 @ 13:25:05
Postat av: Mor;)

Naaaawww, mormors fis <3

2014-02-27 @ 13:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0