Min helg 7-9/2-14

Då håller denna helgen på att lida mot sitt slut. Fredagen spenderades i soffan tillsammans med älsklingen och Fisen <3 Dock var jag rätt sliten av veckans jobb, så somnade redan 20.30 och sov gott till 08.30 dagen efter! Stackars Jimmy, roligt fredagssällskap han fick :P Dock fick jag igen detta på lördagen.. Först var vi en tur på Centan, där Jimmy lyckades fynda ett par skor på Teamsportia till halva priset. Efter besöket på Centan körde vi hem till Jimmys mormor för att fira hennes födelsedag. Det bjöds på både smörgåstårta och gräddtårta, mums! Mätta och belåtna körde vi hem och slängde oss på soffan i väntan på Melodifestivalen. Cirka 40 min in i programmet somnade både Zindra och Jimmy ;) Haha.. Så jag fick allt igen! 
 
Idag har jag haft bästa Sara på besök hela eftermiddagen och en bit in på kvällen.. 14.00 anlände hon och strax därefter begav vi oss ut på en promenad. Skönt med lite frisk luft! Väl hemma från promenaden satte vi igång med maten som idag fick bli något väldigt enkelt, nudlar med vårrullar :) Tack för en super mysig söndag med dig <3 
 
Nu ska jag invänta FARMEN och tvekamp ;) Heja Mats!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0