Min onsdag - powerwalk

Idag lyckades jag komma iväg från jobb relativt tidigt vilket resulterade i att jag kom ut på min powerwalk när det var ljust och fint! Det var nästan ljust under hela promenaden :) För bara någon månad sedan blev det mörkt vid 16 och nu blir det inte mörkt förren vid 17.45! För mig som jobbar heltid och kör till jobb när det är mörkt, och knappt får vara ute i ljuset/naturen på dagen betyder detta sjukt mycket! 



Promenaden var härlig, som vanligt! Hade sällskap av bästa Celle under halva rundan ❤️ Alltid roligare att powerwalka med sällskap i lurarna! Just nu ligger jag och slappar i soffan.. Som vanligt på onsdagar är det först Farmen följt av Mästerkocken, älska onsdagar!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0