Årsresumé 2013, del 3 - Händelser jag aldrig glömmer :)

GUD vad jag är seg! Har tänkt i flera flera dagar nu att jag borde ta tag i min årsresumé innan det rinner ut i sanden :P Men nu sitter jag här.. Denna gången blir det en kortare variant när det gäller texten, annars kommer jag aldrig att hinna publicera allt!
 
I juni 2013 hände mycket. Precis som jag skrivit tidigare så tog jag examen, började jobba som biståndshandläggare i Eslöv och vi satte igång med renoveringarna av utsidan. Förutom detta var vi bjudna på sommarfest som Jennie och hennes bror ordnat :) En super trevlig kväll med måånga skratt!
 
 
Ölhävartävling!! Heja heja heja :)
 
 
Klänning, jeansjacka och en god kall cider, sommaren kunde börja!
 
 
Robin och älsklingen kom bra överens ;)
 
 
Här har vi lilla Timmo i magen :) Cirka tre månader senare var han ute!
 
Det hände en tråkig sak i juni månad också. Mammas väninna Joyce (även en person vi umgicks mycket med när vi befann oss i Thailand under julen 2012) lämnade oss efter en KORT tids sjukdom. Hon fick beskedet att hon hade levercancer i mars månad 2013 och i Juni fick hon somna in.. Jag kommer inte ihåg exakt hur gammal Joyce blev, men runt 50 kanske.. Trist ;(
 
 
Midsommarafton firades tillsammans med underbara människor i Gryet :) Vuxna, barn och bebisar i magen! Vi var duktiga och klädde midsommarstången och självklart mumsade vi på riktigt god mat!
 
 
Midsommarfin :)
 
 
 
MUMS MUMS!! 
 
 
Alla hjälptes åt, och visst blev vår stång super fin :)
 
 
I början på Juli åkte jag, Jimmy, Jennie och Johan upp till Ullared för att bosätta oss där i en super mysig stuga :) Nu var det dags för Jennie & Johan att shoppa till den kommande bebben och jag och Jimmy handlade en del till oss själva och till hemmet :) Det blev massa skratt, grillning och goda frukostar ute i solen! Som avslutning på resan körde vi inom Falkenberg och kollade på buskis :) 
 
 
Vår mysiga lilla stuga :) Jag och Jimmy som i det ena rummet i en våningssäng och Jennie och Johan sov i sängen i köket. Det var tur att vi hade två bilar, annars hade vi inte fått plats med alla varor :P
 
 
 
Fina vänner, tänk vad mycket skoj vi gjort tillsammans <3
 
 
<3 <3 <3
 
 
Snart dags att bänka oss inför en ROLIG föreställning! Detta är något som jag kommer vilja göra sommaren 2014 igen :)
 
 
 
Fortsättning följer ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor ;)

Joyce skulle fylla 47 i november 2013 så 46 1/2 ungefär blev hon bara. Tänker på henne nästan varje dag.....öven på hur tacksam man ska vara över att man är frisk ;)

2014-01-20 @ 07:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0