Dagens träning - 40 min på crossen

Jag blir lika irriterad varje gång mina träningsplaner går i stöpet! Har sett fram emot en powerwalk hela förmiddagen. När klockan är 13.00 och jag beger mig ut, ja då ösregnar det! 😡 Provade att gå en bit, men insåg att jag kommer vara dygnsur om jag fortsätter mina 50 minuter.. Vände hem, bytade om och hoppade upp på crossen istället! Satte på Madagaskar 2 på datorn och vips så hade 40 min gått 😃 Tiden går mycket fortare när man har något att titta på. Jag väljer att se barnfilmer på svenska så att jag slipper stå med glasögon när svetten rinner i ansiktet! Nä, dags att fixa till sig.. 16.30 ska vi infinna oss i Stävie för att mumsa på god kalops och umgås med familjen 😘❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0