Dagens träning

Andra passet på gymmet denne veckan! Det är konstigt hur man rättar sig efter olika situationer och nöjer sig med det lilla! I dagsläget får jag ihop cirka tre träningspass i veckan. Ibland blir det fyra och ibland bara två.. Tänk, att förra hösten blev det nästan aldrig mindre än 5 träningspass i veckan. Oftast tränade jag sex dagar och vilade en. Körde på med varierande träning och min kropp har aldrig mått så bra, inte mitt psyke heller för den delen. Men med tanke på att jag jobbar så mkt som jag gör och ska hinna med allt annat i vardagen, så får tre pass i veckan räcka 😃 


Idag blev det 20 min på crossen och 30 min styrketräning med fokus på mage och överkropp! Nu ikväll har jag mest slappat i soffan och mumsat på blåbär.. Mums vad gott det är! Snart kallar sängen.. Natti natti 😴




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0