Fredagen 2014-01-10...

... började bra! Vi tog en härlig sovmorgon till 08.30 (somnade redan 23.00 kvällen innan) och åt en god frukost tillsammans.. Därefter fixade vi iordning oss, uträttade ärende i byn och lämnade Zindra i Stävie! Ca 12.00 körde vi mot Göteborg 😃 Stannade och lunchade på persiljejärpar med mos på RASTA och körde sedan vidare. 

Runt 16.00 var vi framme på hotellet Radisson Blu, beläget mitt i centrala Göteborg! Fick berättat för oss att hotellet varit femstjärnigt en gång i tiden  när det bygdes (1986) men att det numera är fyrstjärnigt pga att kraven ändrats med åren antar jag. Hur som helst är det jätte fint! Hotellet har "utvändiga" hissar i byggnaden (svårt att förklara) samt en uteservering, fast inomhus! Haha ☺️ Rummet är det största jag sett på länge och sängarna är hur sköna som helst! 






Efter att ha packat upp och installerat oss på rummet gick vi bort till Jensens Böfhouse för att avnjuta en god middag! Lite nostalgi när man klev in och såg bordet där vi satt för tre år sedan och förlovade oss ❤️ Jag tänker dock inte höja maten till skyarna denna gången 😕 min köttbit var långt ifrån god! Seg och senig och allmänt svårtuggad.. Fick beställa in en efterrätt för att jag skulle bli mätt! Men DEN var desto godare 😜 Frasig våffla med nötter, mjukglass och jordgubbssås! 



Som ett bra avslut på kvällen gick vi inom Hemköp efter middagen och handlade med oss jordgubbar till hotellet! Jimmy fick även en liten present som tack för 4 underbara år tillsammans med honom 😍 Armani Code är lätt min nya favorit killparfym, doftar ljuvligt! Nu ska vi mysa ner oss i sängen och kolla på en film 👍 




Kommentarer
Postat av: Celle

Sååå fint o mysigt! Njut av varandra till fullo❤️❤️❤️

2014-01-11 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0