Min tisdag :)

Puuh, idag har jag en enorm träningsvärk från styrkepasset igår 😳 Det känns mest i magen och triceps.. Men träningsvärken är ju också ett bevis på att det gjort nytta, så jag ska inte klaga! Idag efter jobb fick det bli en powerwalk.. Gillar att variera mig lite och exempel köra styrka på måndagen, powerwalk på tisdagen och crossen på onsdagen 😃 


Väl hemma från powerwalken lagade jag och Jimmy middag tillsammans! Idag blev det stekt kyckling med ris och currysås.. Inte min favorit, men absolut gott 👍 Försöker att ha halva tallriken fylld med grönsaker och sen en "kvart" var av köttet och riset! 


Nu ska jag hänga tvätten.. En hel maskin full med strumpor, boxer, trosor, sporttoppar och handdukar.. Kul! Att stå och para strumpor är nog något av det tråkigaste jag vet 😕 Brukar sätta Jimmy på den sysslan, haha! Har dock börjat handla svarta strumpor med en färgrand uppe vid vristen, perfekt när man vill hitta paren direkt! 😃 Förr använde jag alltid strumpor med tryck, men slutade med det för något år sedan då jag fick för mig att jag bara skulle ha svarta! Sov så gott allesammans när ni ska snarka... Kramar till er! 💞





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0