Detta är vi på jakt efter!

Efter två besök på IKEA och en massa kännande och klämmande har vi kommit fram till att en Hemnes byrå kommer att passa bäst i bebisrummet 😃 Enkel, rejäl och plats för massa förvaring! Byrån kostar ca 2300kr ny så vi tänkte först försöka hitta en begagnad på blocket eller liknande.. Såg en igår som låg ute för 1000kr, men givetvis var den såld när jag ringde 😕 

Om någon av mina läsare skulle vilja vara snälla och tipsa mig/oss OM ni skulle stöta på någon som säljer denna fina byrå, så hojta till!! 👍😃 
Något vi även är på jakt efter är denna spjälsäng från Troll! Både jag och Jimmy är förtjusta i den "rundade" designen samt att bottnen kan ställas i tre lägen, ena långsidan sänkas lite + att en av sidorna går att ta bort helt! En perfekt och robust spjälsäng som jag tror att Bullen kommer sova gott i 😍❤️ 




Så även här, skulle ni veta någon som säljer denna säng begagnad så hojta till! Den kostar cirka 1300kr ny och jag har sett att den sålts på blocket för cirka 500kr och då har den varit i mycket fint skick!  

Kommentarer
Postat av: Celle

Hemnes blir de till vår bebbe oxå! De har vi ju redan i sovrummet:)

2014-07-02 @ 15:27:46
Postat av: Sara :) :)

Ja, men den ni har i sovrummet är väl er? :) Eller ni får plats med bebbens saker också? :)

2014-07-02 @ 16:33:47
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Celle

Nej den e propp full:)) bebben får ha en egen:))
Den är faktiskt super rymlig!!

2014-07-02 @ 18:50:13
Postat av: Sara :) :)

Så bra :) Känns skönt att vi äntligen bestämt oss!

2014-07-02 @ 18:53:51
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: sosso

Den spjälsängen har vi nu med. Vi e skitnöjda. Den enda nackdelen är att den e svintung. Haha för mig som möblerar om då stup i ett. Os. Toan blev jy sketabra! Ds

2014-07-03 @ 23:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0