Från 27 till 28 :) grattis till mig!

Hipp hipp hurra och grattis till mig på min dag 🎉 Då var man (tyvärr) ett år närmre 30, men som tur är har jag fortfarande två år tillgodo 😜 Haha! Idag har jag haft kalas för min härliga släkt! Jag bjöd på en super god kasslergryta med ris och sallad samt kakor och cheesecake till kaffet. 





( Dock har det varit en pärs att stå med allt (mat till 11 pers, efterrätter, städning osv) en VARM och KVAV dag som denna! Jimmy och jag har verkligen hjälpts åt, men svetten har runnit konstant och mitt humör har inte varit det bästa tyvärr😓 Att samtidigt ha skit ont i ryggen och sammandragningar bara jag anstränger mig lite gör inte det hela bättre. Hur ska jag orka i två månader till?! 😯 Just nu är mina tankar ungefär såhär: aldrig mer höggravid på sommaren! ) 

Där fick jag gnällt lite 😝 Nu har vi precis plockat undan allt och lagt oss i soffan.. Jimmy ska kolla på fotboll och jag passar på att ta igen mig lite! Fick så fina presenter från alla nära och kära 😙 Jag fick bland annat: halsband med matchande örhänge i silver, AngelSounds Fetal Doppler så att vi kan lyssna på bebisen hjärta när vi vill, presentkort på Center Syd, Britney Spears parfym "cirkus", pengar, blommor och spelet "absolut överens"! Tack så hemskt mycket, blev såå glad för allt!! 👍 💞







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0