Fredagsmys + bröllop :)

Fredagskvällen spenderades tillsammans med mina hjärtan ❤️ Vi åt lövbit till middag och glass med goda toppingar till efterrätt 😋 Satte på en film och jag hann se halva innan jag snarkade gott i soffan! Jag måste ha varit helt slut (dålig sömn + värmen) då jag sällan somnar i soffan numera. Det hände ju varje kväll i början av graviditeten 😴 



Nu på morgonen har vi njutit av en god frukost tillsammans.. Alltid lite extra mysigt med frukoststunden på helgerna då jag annars äter själv 💜 Vi har även testat regnskydd och insektsnät och båda fick godkänt! 👍 Om en stund ska jag hoppa i duschen och börja förbereda mig inför kvällens festligheter! Det vankas nämligen bröllop för Jimmys vän Lina och hennes Jonathan 👰 💍 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0