Min dag i bilder :)

Dagen började med glukosbelastning 08.00-10.00. Under tiden jag satt och väntade hann vi med en rutinkoll! Mätte magen (28cm), lyssnade på bebisens hjärta (130 slag/minut) och tog blodtryck och kisseprov! Fick en komplimang för min "fina mage" av barnmorskan idag, sånt värmer i hjärtat ☺️ 





Efter glukosbelastningen körde jag hem till mormor och blev bjuden på bullar med gott pålägg och kaffe! Kan säga att jag var lagom hungrig 10.30 då jag inte fått äta något innan.. Efter fikan körde jag till Jysk för att kolla på byrå till bebisens rum! Hann även med en snabb runda på centan.. Kom hem med en fin (basic) mammatröja som jag hittat för endast 99kr 👍😃 

14.30 kom Celle på fika/skitsnack och 16.30 begav vi oss hem till Becciz för fredagsmys! Lola joinade också oss 😘 Vi har mumsat på god mat, gjort ringtestet (som visade att Celle ska få en flicka och jag en flicka/pojke.. Haha, ringen visade olika båda gångerna) samt spelade en runda kubb! 

❤️❤️ Tack för en super mysig fredagseftermiddag/kväll tillsammans med er ❤️❤️ 










Kommentarer
Postat av: Beccizzzzz

Det var en supertrevlig fredagskväll med alla mina favvisar! 😄❤️ kul att vi lyckades ses så "spontant" utAn att behöva planera in det veckor i förväg. Och så hade vi dessutom jättetur med vädret! ☀️ hoppas ni lyckas sälja mer denna ggn på loppisen! Puss o kram finis!! Och ja, din mage är jättefin å mysig att känna på!! 😘❤️😍 Kärlek!!

2014-06-28 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0