Vecka 27 (26+0)

Då gick vi in i (ännu!!) en ny vecka idag! Cirka 13 veckor kvar tills bebis kommer, overkligt! Idag har h*n sprallat massor, som ni kan se i filmen jag publicerade tidigare 😃 

Just nu befinner jag mig även i en SVULLEN period! 😳 Jag har lagt på mig så mycket vätska (och då speciellt på fötter/händer) att Jimmy trodde jag hade fått ett geting stick! Händerna domnar och det sticker i fötterna.. Vågen visade idag +11,5 kilo 😕 Inget skoj.. Om man brås på sin mamma, så lär jag gå upp en del till! Tror att hon låg på runt 20-25 kilos viktuppgång.. Sjukt att kroppen orkar bära runt på allt bara. 


Imorgon är det i alla fall fredag, underbart! Blir hämtad av älskling efter jobb och sen beger vi oss mot Willys för lite veckohandling.. Får se om jag handlar med mig sushi på hemvägen 😋

Natti natti 



Kommentarer
Postat av: Celle

Wow 13 veckor kvar!! Herregud vad fort det går!!
Du är så fin o moster längtar såå efter den lille💚💜

2014-06-13 @ 08:53:21
Postat av: johanna lindén

Ja gick upp 20kg och mkt vätska de sista veckorna :/ fast nu är alla kilo borta igen :) Tog mig 3 månader att bli av med dom..

2014-06-13 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0