Äntligen fredag :)

Då var det äntligen fredag! Veckorna bara susar förbi och det känns som att det finns så mycket jag skulle vilja hinna göra, men som jag får prioritera bort. Exempel så vill jag börja läsa i en bok som jag har hemma. Men varje kväll prioriterar jag andra saker som promenader och sömn, just för att tiden är knapp. Som sagt, äntligen fredag.. Bullefrukost på jobb och afterwork ikväll 😃 Vi alla ska in till Lund och äta middag på en asiatisk restaurang som även har sushi! Vad som händer därefter  återstår att se.. Jag funderar på att åka in till Lund en timme tidigare och strosa i någon affär 👍 Får se hur det blir! 


Såhär ser jag ut idag 😃 En riktig HM utstyrsel, då både kjolen, linnet och koftan är därifrån! 



Kommentarer
Postat av: Mor;)

Fin du e min tös :-D

2014-03-28 @ 17:19:59
Postat av: Anna Amanda Isabell

Alltid lika snygg!!

2014-03-28 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0