En bra torsdag :)

Vilken bra dag det har varit idag! Idag fick jag nämligen tillgång till mitt första egna rum på jobbet 😃 Tidigare har jag delat rum med en annan handläggare, vilket inte varit kul. Självklart har det varit trevligt att ha någon att prata med precis bakom ryggen, men förutom det så har det varit frustrerande, på måånga sätt. Bland annat har vi inte kunnat ringa samtidigt och vi behöver ringa ca 3 ggr var per förmiddag. Då måste vi vänta in varandra osv..

Varje gång någon i korridoren haft semester eller varit borta några dagar har jag lånat deras rum, flyttat mina saker för att sedan flytta tillbaka igen.. Vad gör man inte för att få sitta, prata i telefon och skriva själv? 😜 Men äntligen!! Jag har mitt egna kontor, och med tiden ska jag "inreda" det med något fotografi och någon fin blomma! 




Kartan över Eslöv är uppe på väggen! Ett måste för mig som inte hittar överallt 😋 

Förutom detta så överraskade Jimmy mig med en fin trestänglad orkidé (stavas?) när jag kom hem från jobb 😍 Älskar dig Jimmy, du är bäst!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0