Ont i rygg + dejt med S & R <3

Fy bubblan vad jag hade ont i min rygg igår. Det (smärtan) sitter på högra sidan, i övre delen av "ballen". Det gör speciellt ont när jag ligger ner och ska ändra ställning.. Jag tror att det är någon nerv som är i kläm 😫 Har haft detta i cirka 6-7 veckor nu och jag tycker bara att det blir värre och värre.. För några veckor sedan hade jag inte alla så ont. Jag får kanske ta kontakt med en sjukgymnast.. Vet inte om de kan hjälpa mig? Någon av er som har erfarenhet av nerver i kläm? Hur bar ni er åt för att få bort smärtan?


Förutom ryggen så är allt toppen med mig! Idag var det dags att börja pendla igen efter mer än 1 månads uppehåll.. Det hade varit såå skönt med en bil till. Men i dagsläget tycker jag inte att det är värt pengarna. Bilen ska betalas av, skatt, försäkring, bensin, underhåll m.m 😕 Men det är härligt att kunna lyxa till det ibland när Mamma är snäll och lånar ut sin 😘👍

Idag är det jobb som gäller till 16.00 och därefter hoppar jag på tåget till Malmö. Idag har jag kvalitetstid med mina tjejer Sara & Becciz 😃 Jag förmodar att det kommer bjudas på god mat (något Sara är bra på!) och massor med trevliga samtalsämne! 




Kommentarer
Postat av: Celle

Jag har erfarenhet, eller kanske snarare kunskap, och ska du iväg till en sjukgymnast så välj med omsorg!!finns tyvärr alldeles för många som inte kan sin grej! Jag tycker bättre om naprapaten, dem kan mer enligt mig!

2014-03-20 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0