1 maj och sommarblommor planterade :)

Tänka sig.. För något år sedan trodde jag inte att jag skulle vara ute på Högs blomsterhandel, klockan 10.30 den första maj 😋 Roligt hur man förändras genom åren! Dagen igår började med bullefrukost tillsammans med mamma och Jimmy. Därefter körde vi och handlade alla sommarblommor 🌼 Det blev verkligen jätte fint i alla krukor!! Vi har ju medvetet valt att inte ha någon trädgård (gräsmatta/rabatter osv) för att istället lägga fokus på krukor och fina blommor för säsongen 😃 





Efter planteringen passade jag på att vila lite medan Jimmy pulade i förrådet. Runt 18.00 körde vi till skogen och promenerade med Fis 🌲 Det är så kul att se hur hon skiner upp så fort man nämner ordet "skogen" för henne ☺️ 



☀️ En härlig 1:a maj blev det verkligen ☀️

Kommentarer
Postat av: Mor;)

Då var det er jag såg ändå ;) Jag gick ut i skogen till vänster när jag såg er bil komma. Vet att jag tänkte: det såg ut som en sån bil som Sara och Jimmy har, men det är väl inte dom, och så fortsatte jag att gå ;)

2014-05-02 @ 08:17:29
Postat av: Jennie

Riktigt fint med blommorna!

2014-05-02 @ 21:13:32
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Jennie

Riktigt fint med blommorna!

2014-05-02 @ 21:13:33
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0