En växande mage och troschock

Idag fick jag kommentaren: "men visst har magen blivit mycket större bara på någon vecka".. Jo, visst har den det! Jag menar, bebisen växer ju varje dag så det är inte konstigt att magen är större på 2-3 veckor 😃 Förstår dock inte varför de flesta låter så "förvånade"? Vadå, brukar inte en bebismage växa? 😜 


Var tvungen att fota magen när jag kom hem, och såhär såg det ut idag ☺️ (bilden längst ner till höger). Men jag får nog ta och hålla med personen på jobb! Haha.. Jädrans vad magen blivit markant, "rakt ut" liksom.. En riktig kula!  Tänker varje dag på att jag kanske ska bli dubbelt så stor.. Hur ska det gå till? 😳 Känns redan nu som att magen spricker om den ska bli större.. 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin mage du har :-)

2014-05-27 @ 22:25:19
Postat av: Anna Andersson

Blir helt tårögd, så jävla vackert! Fan va kul för er, ska bli lilla familjen och nästa jul har du ju en egen liten knodd att överösa med julklappar :-) jag är såååå avundsjuk :-) och hoppas jag ser lika vacker ut när jag e gravid ♡ puss

2014-05-28 @ 09:00:09
Postat av: Anna me tjejerna

Vackra gravida kvinna!!!! 💕💕

2014-05-28 @ 11:25:52
Postat av: Anonym

Du e så jäkla fin vännen ❤️ Jag håller med, det har hänt mkt... Nu e de ju en riktig kanonkula typ! 😄 Vackert! Puss Becca

2014-05-28 @ 22:17:49
Postat av: helena

Åh blir sugen på en till nu när man ser din fina mage :)

2014-05-29 @ 09:22:24
URL: http://rusca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0